Lördag

Godmorgon.

Vaknade relativt tidigt för att vara en lördag. Jag har hittills dukat fram min egna frukost, hunnit äta den nyttiga frukosten i lugn och ro. Men medans jag sitter i köket inser jag att det är 1 april, och att jag inte kommer hinna med en träningsrunda. Klockan är 13.15 just nu, och det börjar strax bli dags att göra sig iordning för avfärd till Nyköping. Kommer komma hem sent har jag en känsla för. Redan igår kväll insåg jag att jag inte skulle klara av att återställa min tidigare mobil själv. Så istället tar jag hjälp, så att jag slipper förlora saker i Icloud. Skönt att kunna få hjälp men också att komma hemifrån några timmar. Imorgon söndag då blir det hotell övernattning med klassen, endast en dag kvar. Ska försöka fota på söndag under hotellvistelsen men inget jag kan lova.

 
Allmänt | |
Upp