Blog is back 😆

Morning. Idag blev det ingen tid till att sova bort halva dagen, vaknade utav alarmet kl 08.00 men var inte redo att Àta frukost förrÀn kl 08:40 dÄ jag snoozade lite framför tv-programmet nyhetsmorgon. Födelsedagsfirande idag med slÀkten runt lunch, vilket ska bli sjukt trevligt. KÀra blogglÀsare ni har sÀkerligen lagt mÀrkt till att bloggen varit lösenordskyddad, vilket inneburit att alla inte har kunnat lÀsa inlÀggen som jag skrivit under peioden. Nya designen blev faktiskt 100% fÀrdig igÄr efter det som jobb framför datorn typ hela kvÀll. Vad tycker ni om nya utseendet? SjÀlv Àr jag nöjd.
 
Med minimala förvÀntningar pÄ mig sjÀlv Äkte jag till gymmet, första passet efter den makalösa förkyldningen, vilket mördarpass, kroppen kÀndes tung men jag krigade mig igenom. Vilket kÀnns idag - vÀlkomnar trÀningsvÀrken. Bortsett frÄn att jag fÄr frÀmmande av slÀkten, att bloggen Àr uppfrÀschad och att jag genomförde ett gympasset igÄr, sÄ har jag redan en plan. En lördag i februari som denna, sÄ ska jag bege mig ut pÄ en löptur. Av med hatten för mig. Kanske Àr jag lite skrytig om mig sjÀlv. Men vad gör vÀl det nÀr man pusha sig lite extra, sÄ att bÄde jag och dagen lyftes av en enkel liten grej. Lyfts du av nÄgonting briljant, sÄ lyfts omgivningen ocksÄ.
 
 
AllmÀnt | |
Upp