Busy day

Jag sitter här och inser att dagen bara försvunnit, vart tog den vägen? Redan i morse märktes det att dagen skulle spatsera förbi fort. Var jättetrött, vaknade upp och var lätt irriterad över att jag försovit mig 1h. Det kändes piss över denna miss, men oavsett vad eller hur jag känner för någonting så brukar mina dagar därefter bli desamma. D.v.s. är jag på dåligt humör - blir dagen också dålig och om jag är på topphumör - så blir dagen toppen. Det kan både förstöra och göra dagarna till de bättre, men det är ändå sjukt att det överhuvudtaget kan bli så.

Utan att tveka kan jag hålla med och känna igen om att tiden rinner iväg när man har roligt, men när det handlar om raka motsatsen (tråkigt) så vet man inte vad man ska göra utav dötiden… Nog om det.  

Dagen idag blev lång i och med det att den har bestått utav skola och övningskörning. Skolan fungerar, men dock är jag inget mattesnille så jag vet faktiskt inte om jag kommer hinna bli av med ”målvarningen” med det återstår att se. Övningskörningen gick över förväntat för att inte ha kört sedan 14 dagar tillbaka p.g.a. förkylning både för mig och hos mina handledare. Det är tråkigt i och med att man tappar flytet i körningen, men samtidigt så kan man inte påverka i sådana sammanhang. Övningen var att idag köra slalom och parkera i parkeringsficka med hjälp av koner. 😌

Igår inkom en kommentar vilket gällde ett önskemål om inlägg. Roligt. Så nu vill jag främst fortsätta detta inlägg med att tacka för kommentaren. Önskeinlägget om en frågestund kommer att komma ganska tätt inpå detta nyskrivna. Klockan kommer ringa 05:45 imorgon bitti. Så jag borde nog drag mig till sängs, om jag ska få en chans för att få lite sömn för denna natt….  Så hörs vi snart igen.

 

Allmänt | |
Upp