Regnet smattrar

Regnet smattrar mot balkongräcket, det är skitväder. Sportlovsveckan inleds varje år med födelsedag, men nu  har vi kommit till mitten och lovet är inte lika tjabba tjena hallå roligt. Visst har man haft det roligare genom åren, se tillbaka på förra året när jag hyrde Cenit som exempel. Jag är smått less över att slemhostandet håller i sig och vägrar släppa, är inte av den anledningen som min träning hindrats i nuläget utan för att jag lagt ner överdrivet mycket tid på att fräscha upp bloggens design.👌🏼Ännu två bortförklaringar till varför just träningen hindras är för att jag är i obalans med mina sömnrutiner, går och lägger mig försent på kvällarna och för att bloggen tar upp massvis utav min tid. Usch, först och främst i fokus är att förbättra sömnrutinerna men sen kanske det är dags att trycka på knappen och avsluta mitt bloggande. Så att jag orkar kämpa kämpa men givetvis klara av skolan, körkortet och nå målet för min träning! 
 
Blir att fundera några dagar gällande hur mitt beslut med bloggen blir. Nu innan jag säger godnatt kan jag berätta att jag plockat mina ögonbryn igen efter drygt 3 veckor, kände att det var dags. Vi hörs, sov gott!
 
 
 
Allmänt | |
Upp