The last day yesterday

Tänkte jag skulle berätta lite kort om gårdagen. Kan ni tänka er att jag en hel dag satt i myskläder? Det är faktiskt rena rama sanningen, jag pluggade men förutom det så sökte jag också sommarjobb.... Men som sagt igår drogs "säcken ihop" och det var sista dagen på sportlovet, idag är det återigen skola. Lovet har varit så sjukt skönt och välbehövligt verkligen! Det kommer bli en lång dag idag, först skolplugg och därefter ännu mer pluggande, och då menar jag självklart körskolan. Hoppsan, klockan har dragit iväg så nu måste jag hoppa i kläderna för att jag ska hinna! Vi hörs.
 
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Kan inte du ha en frågestund så att man får veta mer om dig? Vi ställer frågor till dig så svarar du i ett inlägg.

Svar: Jo men absolut. tack för ditt önskemål om inlägg. :-)
Julia Kunkel

Upp