5 snabba om mig

  • Jag är otroligt noga när det gäller skötseln av hästar. Det har varit så sedan jag började tävla som liten shettisryttare och blev allt mer när man fick sin egna första ponny. Pälsarna ska vara skinanade och ponnyn ska känna ett värde av kärlek och omsorg utav sin ryttare. Jag klarar inte av att hästen har leriga ben utan att svabba av, inte heller att bara spendera 10-15 minuter på borstning. 
  • Utsmyckning av häst och dess utrustning är något som jag älskar och det har med att jag kan spendera flera timmar med pyssel. Spelar ingen roll om det är pay and jump, pay and ride, ponnygalopp eller ponnytrav, det är bling oavsett. 
  • Shoppar inte så mycket saker till mig själv, som jag kanske borde. Men eftersom jag ännu inte är färdig med min viktresa så känns det onödigt i och med att jag ändå inte kommer ha samma storlek när jag väl är i mål. Jag har redan gjort detta misstag då jag köpt två nya jeans, dock bara ett av paren i år. När jag väl shoppar kläder så har jag inte så starkt färgval. Är ingen peson som vill synas så värst mycket utåt.
  • Jag har inte den vänkrets som jag önskat. (Ett helt inlägg kommer under veckan om ämnet). 
  • Jag ramlade av min b-ponny Exzentrics Natrium och fick en spricka i vänster handled 2011.
 
Allmänt | |
Upp