De senaste fyra dagarna

Ursäkta att jag inte uppdaterat er under senast fyra dagarna. Men jag har helt enkelt inte haft så mycket att uppdatera er med. Jag hoppas eran måndag och nya veckan startat bra. Själv pluggar jag på distans med uppgifter som ska in till rätt respektive ämnes lärare. Kan berätta genom att skriva att jag också lyft telefonluren för att jag skulle ha pratat med socialförvaltningen angående det att jag har det jobbigt hemma och vill ha eget boende.

Fredag: Var en tuff dag, jag kämpade och kämpade för att inte visa min nedstämdhet och besvikelse utåt i skolan över bekymrena som jag bär med mig hemifrån. Jag blev påkommen utav en av lärarna när jag hade lektionstid, hon såg att något inte stod rätt till men jag kämpade mig igenom dagen trots mitt skick. När jag kom hem la jag mig och vilade. Utvilad och redo för att sätta sig och plugga så inkom ett snapchatt meddelande kl 20:32 som tyngde ner mig, det brast totalt i tårar….. Specifikt vad meddelandet hade för innehåll berör ingen annn, och ni behöver inte kommentera att fråga heller. Jag grät i en timma över denna dag i vilket fall! 

Lördag: Jag vaknade halv 13, vilket är förståeligt när man inte är på topp utan har besvär hemma och en tuff gårdag. Sen gjorde jag in princip inte ett endaste dugg mer, förutom att jag drog mig till biltema för att införskaffa mig en veckoplaneringstavla, så nu blir det att planera för eventuella veckor framåt. 

Söndag: Igår skulle jag tränat men i och med att jag har så mycket runt omkring mig så kokade mitt huvud över och övergick till migrän så resten av den dagen var förstörd. 

 
Allmänt | |
Upp