Svar på Frågestund

 Håller du på med någon kille?
- Nej. Visserligen så är jag i rätt ålder men just nu så känns det helt enkelt inte aktuellt i och med att jag är lite i obalans. Just nu så har jag inte ett behov av kille, eftersom jag har körkort och studierna att tänka på. I mitt förra förhållande så kändes det bra ett tag, men sen blev det för mycket spenderad tid så att jag struntade i min egna träning och mina djur. Så vill inte ha kille av det syftet. Jag vill göra klart skolan och fixa körkortet innan jag prioriterar någonting annat. Killar kan ibland vara bra till stöttning, men jag har istället mina få närstående vänner som stöttar och hjälper till? Är verkligen killar så bra?
 
Hur går det i skolan?
- Skolan rullar på skapligt nu i gemförelse med hur det har varit. Första två månaderna vid skolstart så fick jag blickar och ifrågasättningar angående varför jag inte använde smink och min klädstil... även en viss person som troddes vara bättre på det som jag har som hobby och tryckte ner mig. Jag har blev inte välkomnad till att hänga med dem. Jag ville vara med, men var som en svans... En tråkig period eftersom jag mådde så piss att jag övehuvudtaget inte ville gå till plugget. Tråkigt att det vart så p.g.a att andra inte kan hålla åt sig, utan måste klanka ner på andra så att man mår dåligt. Förra året 21/10 så löstes konflikterna oss emellan så nu är det bättre, men jag är ändå lite på sidan utav. 
 
Gillar du din klass och i så fall vem är du närmast?
- Nja, man skulle kunna tycka bättre om klassen, om inte 99% bestod utav tjejer. Det är lätt att det skapas konflikter mellan tjejer. Om det är någon som jag ansera att jag kommit någont sånär närmre är ändå två stycken trevliga tjejer. 
 
Vilken linje på gymnasiet går du?
- Jag studerar på Hotell- och Turismprogrammet. 
 
Hur ser din drömkille ut?
- Jag har egentligen inget drömutseende när det gäller killar. Men något som jag absolut skulle falla för är mörkhåriga eller blonda killar med fina blåa ögon och har en stark kropp. Alla vi är olika indevider och passar i olika stayles av färg och plagg. 
 
Tack till er tre som kommenterade med era frågor som ni ville få fram ett svar på angående mig. När nästa frågestund blir vet jag inte riktigt ännu men håll utkik. 🙂
 
Uteplatsen - Best Western Hotel Jägersro 2012.
Bjuder med mig utav denna bild.
 
Allmänt | |
Upp